2013. június 9., vasárnap

Piros ribizli és színes pöttyök

Lovely weekend
















































Anyuéknál szedtünk pár kiló ribizlit, tettem két kis dobozzal a fagyasztóba, főztem belőle két kis üvegnyi lekvárt, és még a torta tetejére is jutott. A receptet ebben a könyvben találjátok, a 182. oldalon, áfonyatortának álcázva. Érdemes elkészíteni, nagyon fincsi :)

















































A babatakaróval is sokat haladtam, 24 blokk már elkészült a 35-ből (szombaton sokat autóztunk). Este még kettőt biztosan meghorgolok, csak még nem tudom, melyik színt. Először sorban haladtam, de most már válogatok :)


4 megjegyzés:

  1. hűűűűű, ez nagyon izgalmas, gyorsan horgolj és hozz még képeket! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már csak 5 blokk van hátra, ez megy is gyorsan, de az összevarrás és a fonalvégek eldolgozása a nagy kihívás nekem. De már én is szeretném egyben látni a takarót :)

      Törlés
  2. Ínycsiklandóan néz ki a tortád, a babatakaró pedig csodaszép lesz! ... és villámgyors horgolótűd van!... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A torta elfogyott az utolsó morzsáig, de majd sütök még. Most, hogy kezdenek kamaszodni a gyerekek, rá kell szoknom arra, hogy dupla adag édességet süssek... A horgolótűim tényleg gyorsak :)

      Törlés