2013. szeptember 1., vasárnap

Rózsaszín

Pink









Már régóta szerettem volna megnézni Pécsen a Zsolnay Kulturális Negyedben a Kezdetben volt a rózsaszín... című kiállítást, de eddig valahogy elmaradt, mindig akadt valami fontosabb dolog. Aztán most hétvégén lánybúcsúra voltam hivatalos Villányba, gondoltam, ha már azon a vidéken járok, szakítok időt a kiállításra is. Nem bántam meg, ezektől a több mint 100 évet megélt rózsaszín edényektől egészen jó kedvem kerekedett. Olyan helyesek, ahogy ott sorakoznak katonás rendben egymás mellett, és a rózsaszín megannyi árnyalatában csillog a máz rajtuk :)


























4 megjegyzés:

  1. SUPER! Klasse Idee! ;o)
    Liebe Grüße und eine gute Woche,*Manja*

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek! nemrégen kaptam a menyemtől rózsaszín árnyalatú többmindent.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszett a kiállítás, de az egész Zsolnay negyed fantasztikus. Amúgy pár évvel ezelőtt vettem az Ecserin egy zsírosbödönt, ami pont így néz ki, mint ezek az edények, csak szürke :)

      Törlés