2014. szeptember 23., kedd

Kéztörlő

Crocheted towel


Hétvégén megembereltem magam, és összeállítottam a kéztörlő leírását, amit itt találtok.
Könnyen és gyorsan elkészíthető holmi, és Árnika pamutfonala remekül illik hozzá.
















































Használom is egy ideje az egyik kéztörlőt, és amikor elkészültem a tesztdarabbal, kíváncsiságból összemértem és összehasonlítottam a vadiúj és a mosógépben többször mosott kéztörlőt. Mind a drapp, mind a kék fonal picit halványodott, de nem változott meg a színek karaktere, és ami még fontosabb, nem fogták össze egymást a fonalak. A kimosott kéztörlő széltében kb. fél centit összement, de ha még nedvesen alaposabban kihúzogattam volna a széleit, talán nem is lenne méretkülönbség közöttük. Hosszra nincs látható különbség. A minta kissé tömörebb lett ugyan, de kimondottan puhává vált a pamut, és kicsit sem bolyhosodott ki a mosástól.

















































Hamarosan nagyobb méretben is elkészítem, így egymáshoz illő horgolt kéztörlőm és törölközőm is lesz ezentúl :)
















































Remélem, tetszeni fog nektek a leírás.
Jó horgolást kívánok!


7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! :) Köszönjük.

    VálaszTörlés
  3. Fú, ez nagyon jó! Nagyon szeretem a mintáidat és a munkáidat csodálni, és amit tudok el is készítek (kötni nem tudok :D). Catania-ból is sikerülhet ilyen minőségben szerinted? Az van épp itthon, nem is kevés... :D
    Köszönöm a választ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy :) Cataniából nem próbáltam, mert az kevésbé puha struktúrát ad, törölközőnek azt nem használnám. Árnika vastag pamutfonala puha, mégis erős, és tökéletes ehhez a projekthez. Viszont a kéztörlő alapmintájával lehetne horgolni Cataniából párnát, táskát vagy zsákot, mobiltokot, ilyesmit. Lehet, hogy valamikor kipróbálom... Köszi az ötletet :)

      Törlés
  4. Nagyon örülök és köszönöm, hogy fáradtál vele :-)

    VálaszTörlés