2015. január 2., péntek

Az óévet...

Little yummy piggies :)















































... nem csak kockamalacokkal búcsúztattuk, készültek gömbölydedebb, virslivel töltött állatkák is szilveszterre. A receptet Limara új könyvében találtam, egyszerűen isteni :)
A szilveszter csendesen telt nálunk, átkötögettem magam idénre, aztán kialudtam magam. Hiányzott a horgolás, ezért belebújtam a fonalas dobozaimba, és kihalásztam 3 gombolyag Esti mesét, majd nekiláttam a munkának. Úgy egy órája lett kész 2015 első horgolmánya, holnap mutatom is.
Szóval a lendület megvan, új ötletektől kavarog a fejem... Azt hiszem izgalmas év lesz ez is :)

2 megjegyzés:

  1. Boldog Újesztendőt! Esti mese - óóó! De sajnálom, hogy már nincs se ez, se a többi valaha volt finom barkaság...
    Nagyon kíváncsi vagyok, mi lett belőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog új évet neked is :) Az Esti mese az egyik kedvencem volt nekem is, jó néhány dolgot készítettem belőle.

      Törlés