2015. február 14., szombat

Romantikusabb...

Safflower dyed silk shawl















































... színű nem is lehetne a sáfrányos szeklicével festett selyemkendő, pont, ahogy a mai naphoz illik :)

Tegnap délelőtt fura érzés kerített hatalmába, nem találtam a helyem, aztán rájöttem, hogy fonalat és selyemkendőt szeretnék festeni, mert már rég kotyvasztottam. Egy éve vásároltam 10 dkg sáfrányos szeklicét, ideje volt felhasználni. Levettem a polcról Kemendi Ági könyvét, és nekiláttam az egész napos maceratúrának. Sárga színt kinyerni a szeklicéből gyerekjáték, de a rózsaszínhez nehéz hozzáférkőzni. Sebaj, estére elkészült a kendő, a radiátoron száradtak a bambuszfonalak, és még maradt annyi időm, hogy eltüntessem a boszorkánykodásom nyomait. Nagyjából...

Legyen szép hétvégétek!


6 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű...micsoda boszorkány vagy... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez az árnyalat, tényleg nem vártam volna a szeklicétől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőre aranysárgára fest, de kis trükkel élénk rózsaszínre. És ennek nagyon örülök :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a színe! Nekem is tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Két motring bambuszfonalat is festettem, fel kellene őket gombolyítanom, de olyan macerás...

      Törlés