2016. január 6., szerda

A Lisse sapka...

Lisse hat...
















































... a látszat ellenére nem gyereksapka, hanem női, bár a kisebb méret teljesen jó egy 12 éves kiskamaszra, ahogy a mellékelt ábra is mutatja :)
A képen látható sapit Tosh merino light fonalból kötöttem, amit évekkel ezelőtt a tesómtól kaptam. Eddig várta szegény fonal, hogy felhasználjam...
Aztán megkötöttem még duplaszálas Drops Lace-ből, amit varjútövissel festettem szeretemzöldre (erről itt írtam), és készült még egy változat Rial Filati Baby Supremoból, hogy legyen egy nagyobb méret is, és mert olyan őrülten lila az a fonal :)
A sapka leírását megvásárolhatjátok a ravelryn itt.

Legyen szép napotok!


... not only for teen girls, it's perfect for women, too. My dauhter was my model, she is a little lady now :)
The hat was knitted with Tosh merino light, it was a gift from my sister.
I made a green version of Lisse hat with my plant dyed yarn (see here), and a purple version with Rial Filati Baby Supremo (posted here).
The pattern is on the ravelry now, you can buy it here.

Have a nice day!

6 megjegyzés:

  1. gyönyörű ez a sapka. no meg a lány is. olyan egyenletesen kötsz, mintha géppel készült volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nem géppel kötök, hanem csak úgy hagyományosan. Egyszer majdnem kaptam egy régi kötőgépet, csak nem volt hozzá használati útmutató, úgyhogy inkább lemondtam róla...

      Törlés
  2. Én csak nézem, nézem ezt a képet és elcsodálkozok, hogy lehet ennyire gyönyörűen kötni! A minta különösen tetszik benne! Na és persze a kiskamasz is :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó a fonal is, szerintem az is számít. A lila változatot baby supremoból kötöttem, az még egyenletesebb, a zöld pedig kócosabb lett, az kétszálas drops lace-ből készült.
      Anna tényleg tud szép lenni :) És könnyű őt fotózni :)

      Törlés
  3. Képen is szép, é gyönyörű a minta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) ma ez a sapi volt rajtam, könnyű, puha, kényelmes. Szeretem :)

      Törlés